רצפת האגן ובריאות האישה

האם ידעת שאחת מכל שלוש נשים סובלת מבעיות ברצפת האגן בשלב מסוים בחייה? בעיות ברצפת האגן גורמות לאי נוחות רצינית ומשפיעות על איכות החיים. חשוב לדעת שבעיות ברצפת האגן הן לא גזירת גורל וניתן לטפל בתסמינים ולחזור לחיים תקינים.

בקליניקה שלנו, אנחנו יותר ממבינות את ההשפעה שיכולה להיות לבעיות רצפת האגן על איכות החיים שלך. לכן יש לנו צוות פיזיותרפיסטיות שהתמחו בשיקום של רצפת האגן בהכשרה נוספת שלאחר התואר הראשוני בפיזיותרפיה. בזכות ההכשרה המיוחדת שעברו, גם את תוכלי לחיות את חייך ללא כאב ואי נוחות ברצפת האגן.

בואי נתחיל מפגישת היכרות ונבין יחד איזו תכנית שיקום היא הנכונה עבורך.

פיזיותרפיה לרצפת האגן

תגידי ״להתראות״ לאי הנוחות
אנחנו יודעות מה עובר עלייך

כאב ותסמינים מבעיות רצפת האגן בנשים יכולים לנבוע מגורמים שונים, כולל מתח שרירים, חולשה, מצב נפשי, צניחת איברי אגן ועוד. ללא קשר לסיבה, הכאב הוא אמיתי. פיזיותרפיה מציעה פתרונות יעילים לטיפול, ניהול והחלמה של רצפת האגן.

הפיזיותרפיסטים שלנו יבנו עבורך תכנית טיפול מקיפה המתמקדת בהקלה על כאבים, שיפור הכוח ושיפור טווח התנועה.

טיפול מנואלי

תרגילים טיפוליים

הדרכה לאורח חיים

תרגילי תנועה וכוח