רצפת אגן | גברים

כן, גם גברים מתמודדים עם דאגות בריאותיות הקשורות לכאבי רצפת האגן. לרוב, מדובר בכאבים באיזור האגן ובעיות שלפוחית ​​השתן/מעיים, שיכולות להתעורר בכל גיל.

מתוך ההבנה שמדובר בכאבים שפחות מדוברים בשיח החברתי, התאמנו מגוון שירותים כדי לתת מענה יעיל לבעיות, ולתמוך במי שסובלים מכאביםכדי לחיות חיים פעילים ומספקים. המטרה שלנו היא לספק טיפול ממוקד ולהבטיח תמיכה והכוונה נכונים בכל מה שקשור לרצפת האגן. שיפור איכות החיים שלך מתחילה בפגישה אחת.

רצפת אגן גברים

נפרדים מאי הנוחות

אנחנו יודעים מה אתה חווה

גם גברים יכולים לחוות כאב ותסמינים אמיתיים מבעיות ברצפת האגן. הבעיות הללו נגרמות ממתח שרירים, חולשה או פציעה. פתרונות הפיזיותרפיה יעזרו לך למצוא הקלה ולשפר את תפקוד רצפת האגן שלך.

בתוך צוות הפיזיותרפיסטים שלנו, יש מומחים לרצפת האגן. הם יבנו עבורך תכנית טיפול מקיפה המתמקדת בהקלה על כאבים, שיפור הכח וחזרה לתפקוד.

הקלה על כאבים ותסמינים

הערכה ואבחון

אימון מחדש של שרירי הליבה ורצפת האגן

הדרכה לאורח חיים אקטיבי

טיפול מנואלי

תרגול טיפולי

בחזרה לנוחות

כבר אחרי הפגישה הראשונה, למטופלים שלנו יש הבנה הרבה יותר טובה של האבחנה שלהם ומה הם צריכים לעשות כדי להחלים. עם זאת, שיפור התפקוד ו/או הפחתת הכאב עשויים להימשך מספר שבועות או אפילו חודשים. מסגרת זמן זו מאפשרת טיפול מקיף, ומבטיחה שתשיג תוצאות מיטביות בהקלה על התסמינים ושיפור תפקוד רצפת האגן שלך. וכמובן, שיפור איכות החיים שלך.