דיקור יבש

טיפול יעיל לכאבי שרירים, שלד ונוקשות

עוזר למגוון מצבים

דיקור יבש היא טכניקה יעילה לטיפול במתח שרירים וכאבי מפרקים. בעזרת הדיקור נשחרר נקודות טריגר ומתח בשרירים תוך שיפור זרימת הדם. התוצאה היא הפחתת כאב, שיפור הנוקשות והחלמה משופרת. הפיזיותרפיסטים שלנו עברו הכשרה מיוחדת לאחר התואר והם מיומנים בשילוב דיקור יבש כחלק מתוכנית הטיפול וההחלמה שלך.

שימוש בדיקור יבש מומלץ אם הכאב או הנוקשות במפרקים נובעים בעיקר ממתח שרירי. אם ניסית שיטות שונות ללא הצלחה, אנו ממליצים לנסות דיקור יבש. הטיפול מספק לעתים קרובות הקלה מיידית בכאב או שיפור נוקשות, אבל חשוב לדעת שלפעמים הדיקור יכול לגרום לאי נוחות זמנית ולעוויתי שרירים רגעיים. כדי למקסם את היעילותת של הדיקור היבש, אנו משלבים תרגילי שיקום פעיל. כמובן שהמטפל יוכל להמליץ ולייעץ במהלך הפגישה על השיטה.

מטופלים חווים לעתים קרובות הקלה מיידית בכאב ושיפור בנוקשות בעקבות דיקור יבש. בעוד שהטיפול יכול להיות לא נוח ועלול לעורר עוויתות שרירים, תגובות אלו הן נפוצות ושגרתיות .נוסף לכן עשו להופיע גם רגישות מסוימת באזור המחט ותחושה דומה להפעלת השריר. בנוסף, רוב הטיפולים כוללים תרגילי שיקום כחלק מתוכנית החלמה.

חלק גדול מהמטופלים חווים הקלה מיידית, אבל יש מי שעשויים לסבול מאי נוחות לאחר הטיפול. אי הנוחות חולפת תוך מספר ימים. כמובן שיש שוני בין אדם לאדם בתגובה לדיקור.

לא, אין צורך להתייעץ עם רופא לפני כן. לאחר סקירה של ההיסטוריה הרפואית והפציעות שלך, נוכל לקבוע את ההתאמה והבטיחות של טיפול בדיקור יבש עבורך.

בדיקור סיני וגם בדיקור יבש (דיקור מערבי), משתמשים באותם סוגי מחטים. השוני הוא באופן השימוש, נקודות הדקירה ובגישות פיזיולוגיות ואנטומיות שונות. הדיקור הסיני מבוסס על עקרונות סיניים עתיקים של אנטומיה ופיזיולוגיה, כשהדקירה מבוצעת לאורך המרידיאנים כדי לאזן את זרימת הצ'י. דיקור יבש (או דיקור מערבי אם תרצו) מבוסס על הבנת האנטומיה והפיזיולוגיה ברפואה המערבית, תוך התמקדות בנקודות טריגר ושחרור מתח בשרירים.

1. מפחית כאבי שרירים
  2. מפחית את נוקשות המפרק