מובליזיציה של המפרקים

טיפול יעיל בנוקשות, כאב וחוסר תנועה במפרקים

 

עוזר למגוון מצבים

שרירים תפוסים

בעיות יציבה

דלקת גידים

מתיחות שרירים

כאב מפרקים

נוקשות במפרקים

התכווצות שרירים

כאבי צוואר וגב

סימפיזיוליזיס (כאב קדמי באגן או במפשעה)

כאבים בעצמות הזנב

מובליזציה במפרקים היא אסופה של טכניקות שונות המכוונות למפרק עצמו כדי לטפל בבעיות כמו רגישות עצבית, אלודיניה כאב נוירופטי ורגישות יתר של העצבים)),זרימת דם, נוקשות, טווח תנועה מוגבל או כאב בזמן תנועה.

קטנות שמתמקדות בכוח, מוביליטי ופילאטיס, שמועברות על ידי הפיזיותרפיסטים.

אם יש לך כאבי מפרקים או הפרעות בתפקוד שנגרמות מטווח תנועה מוגבל, נוקשות מפרקים, בעיות ניידות, כאבים, פציעה או מצב של שיקום לאחר ניתוח, מובליזציה במפרקים היא שיטה שעשויה להקל עליך ולשפר את טווח התנועה שלך.

מסודרת שנבנתה על ידי הפיזיותרפיסט המומחה בחדר הכושר שלנו, הינה דרך אפקטיבית להתגבר על טראומות גופניות כמו ניתוח, פציעה או תאונה.

לאחר האבחון הראשוני, הפיזיותרפיסט שלך יעריך אם מוביליזציה במפרקים היא אפשרות טיפול מתאימה בהתבסס על מצבך הגופני. הסוג והעוצמה הספציפיים של טכניקות המובליזציה במפרקים יותאמו לרמות הכאב והפציעה שלך. ברוב המקרים, נשלב גם תרגילי שיקום אקטיבי כדי לשמור על ההתקדמות שהושגה בטיפול.

מההיריון או הלידה.

לכל אדם יש זמן החלמה שונה וייחודי בהתאם למצבו והפציעה שלו. בעוד שאנשים מסוימים עשויים לחוות הקלה מיידית, אחרים עשויים לחוות תחילה אי נוחות לאחר הטיפול, וייתכן שיחלפו מספר ימים עד לשיפור ניכר.

ויכולה להתאים  במיוחד עבור אנשים שרוצים להתחיל להתאמן.

לא, אין צורך להתייעץ עם רופא לפני כן. לאחר סקירה של ההיסטוריה הרפואית והפציעות שלך, נוכל לקבוע את ההתאמה והבטיחות של מובליזציה במפרקים עבורך.



  1. שיפור באספקת הדם
  2. הפחתת כאב
  3. שיפור טווח התנועה של המפרקים
  4. גמישות משופרת
  5. נוקשות מופחתת

 

עדיין יש לך שאלות?

כמובן שאתם יכולים פשוט להרים טלפון, אבל אם אתם מעדיפים – נחזור אליכם
רק תשאירו את הפרטים ונדבר ממש בקרוב

מכון פיזיותרפיה תל אביב

יתרונות השיטה