שיקום לאחר ניתוח

שיקום נכון לאחר ניתוח הוא קריטי להחלמה וחזרה לשגרה. הצוות המסור של מומנטום מורכב ממומחי שיקום שמבינים את האתגרים הייחודיים העומדים בפניכם. התוכניות שלנו מותאמות אישית לכל מטופל ומטופלת ומתמקדות בניהול כאב, שיקום ניידות ושיפור התפקוד הכללי. הצעד הראשון לעתיד בריא יותר מתחיל בפגישת ייעוץ.

שיקום

מתחילים בשיקום

שיקום לאחר ניתוח יכול להיות מאתגר. בקליניקה שלנו, אנחנו כאן כדי לתמוך בך. מומחי השיקום המסורים שלנו מבינים את המגבלות הפיזיות, הכאב והתסכול שמטופלים בשיקום מתמודדים איתם. בעזרת תכנית מותאמת אישית, נעבוד איתך כדי להחזיר לך את החוזק, הניידות והעצמאות שאבדו לך. צעד אחר צעד, נדריך אותך בדרך ההחלמה שלך ונעזור לך להשיג את המטרות שהצבת לעצמך.

טיפול מותאם אישית

צוות הפיזיותרפיסטים שלנו יבנה עבורך תוכנית טיפול מקיפה כדי לתת מענה לצרכים הספציפיים והאתגרים ששיקום מניתוח מביא איתו. התכנית תכלול אלמנטים של חיזוק הגוף, גמישות ושיקום מיטבי אחרי ניתוח. התוכנית האישית שאנו מציעים כוללת את האלמנטים הבאים:

שיקום פונקציונלי

הסבה ניידות/העברה

תוכניות אימונים בטוחות מדורגות

טווח משותף של טיפול בתנועה

חינוך מחדש בהליכה

טיפול בכאב

חזרה לשגרה

כבר אחרי הפגישה הראשונה, מטופלים רבים חווים הפחתה של הכאב באופן מיידי. המטופלים יוצאים מהקליניקה עם הבנה ברורה של תוכנית השיקום שנבנתה להם יחד עם הפיזיותרפיסט. עם זאת, לתוכנית נדרש זמן ועקביות של המטופל בכדי לאפשר תיקון רקמות, בניית חוזק של השרירים ושיקום הפונקציונליות של הגוף והמפרקים. אנו נלווה אותך לאורך כל הדרך עד להחלמה מוצלחת ולהשגת המטרות שלך.