אימון לנשים בהריון ואחרי הלידה

שמרי על בריאות הגוף וחזקי את תפקוד שרירי הליבה במהלך ההיריון ולאחר הלידה

 

עוזר למגוון מצבים

רקטוס דיאסטז (היפרדות שרירי הבטן)

צניחת איברי האגן (צניחת רחם, צניחת שלפוחית השתן וצניחת רקטום)

כאב גב

בריחת שתן

הריון

סימפיזיוליזיס (כאב קדמי באגן או במפשעה)

כאבים בעצם הזנב

כאב בצלעות

סוכרת הריונית

כאב בירך

כאב במפשעה

תקופת ההיריון והתקופה שלאחר הלידה הן תקופות שבהן הגוף ושרירי הליבה עוברים שינויים משמעותיים. ישנה חשיבות מכרעת להתמקד בגמישות וחיזוק הגוף כולו ובשרירי הליבה בפרט, כדי לתת לגוף כלים לשאת הריון, להתכונן ללידה, להתאושש לאחר הלידה ולהתמודד עם האתגרים הפיזיים  הנלווים לטיפול בתינוק.

אימוני הריון ואחרי לידה חיוניים לכל אישה בהריון או לאחר לידה. אנחנו ממליצות על אימוני הריון לכל אישה שרוצה לתמוך בגופה כדי שתוכל להתמודד עם השינויים הרבים שהיא עוברת או עתידה לעבור. סוג האימונים הזה  משפר את הבריאות הכללית, תומך בלידה ובתהליך החלמה לאחר הלידה ובנוסף גם בהתמודדות עם שינויים גופניים טבעיים שמגיעים בעקבות תקופת ההיריון והלידה.

ההמלצה שלנו היא להתחיל בפגישה אחת לפחות עם פיזיותרפיסטית מוסמכת של רצפת האגן בכדי לבצע הערכה מפורטת של תפקוד שרירי הליבה שלך. בהתבסס על ההערכה, נבנה תוכנית מותאמת לצרכים הספציפיים שלך, תוך התחשבות בשלב ההריון או במסע לאחר הלידה. התוכנית לוקחת בחשבון את רמת הכוח, הגמישות, טווח התנועה, המצב הבריאותי שלך וכמובן מייעלת את ההחלמה מכאב או פציעה שנגרמו מההיריון או הלידה.

המטרה שלנו היא לעזור לך להרגיש חזקה עם יכולת תפקודית גבוהה בזמן ההיריון ולאחריו. נספק לך את הידע הדרוש לחיזוק שרירי הליבה ורצפת האגן שלך כדי לתמוך בלידה עצמה ובתקופה שלאחר הלידה. בנוסף, אנו שואפות לייעל את ההתאוששות שלך מהלידה, בין אם עברת לידה קיסרית או וגינלית.

אם את אחרי לידה, אנו ממליצים לפנות לרופא הנשים שלך תוך 6 שבועות  מהלידה. יחד עם זאת, תוכלי להתחיל לעבוד עם הפיזיותרפיסטית המוסמכת שלנו לרצפת האגן ברגע שתרגישי מוכנה או אם את חווה  כאבים. לאחר אבחון מקצועי, נוודא שהטיפול בטוח ומתאים עבורך.

–  שיפור הבריאות הכללית של האם

–  שיפור בריאות העובר

–  הפחתת הסיכון לסוכרת הריון

–  צמצום הסיכון להתערבויות רפואיות בלידה

–  הורדת הסיכון לבעיות ברצפת האגן

–  צמצום הסיכוי לסיבוכי לידה

–  שיפור ההתאוששות לאחר הלידה

–  שימור מסת השריר במהלך ההריון

 

עדיין יש לך שאלות?

כמובן שאתם יכולים פשוט להרים טלפון, אבל אם אתם מעדיפים – נחזור אליכם
רק תשאירו את הפרטים ונדבר ממש בקרוב

מכון פיזיותרפיה תל אביב

יתרונות השיטה