הפרעות בתפקוד הפה והלסת

חווה אי נוחות או קשיים במפרק הלסת שלך (TMJ)?

שירותי הפיזיותרפיה המיוחדים שלנו יכולים לעזור. כאבי לסת, הגבלה בתנועה ומתח שרירים יכולים להשפיע באופן משמעותי על חיי היומיום שלך. הפיזיותרפיסטים המנוסים שלנו בונים תוכניות טיפול מותאמות אישית להפחתת כאב, שיפור תפקוד הלסת ושיקום בריאות TMJ. באמצעות טיפול ידני, תרגילים והתערבויות ממוקדות, אנו משפרים את תנועת הלסת לחיי יומיום ללא כאב.

זה הזמן להחזיר את הנוחות וטווח התנועה במפרק הלסת שלך. הפגישה עם מומחי TMJ שלנו היא הצעד הראשון להחלמה שלך.

פיזיותרפיה לפה ולסת

הקלה, שיפור בתפקוד וחיים ללא כאב

הלוואי והכאב לא היה שם

בגלל השימוש המרובה במפרק הלסת במהלך היום, בעיות TMJ מפריעות לתפקוד תקין של המפרק. אנשים עלולים לחוות כאבי לסת, תנועת לסת מוגבלת, קולות נקישה או קפיצה, "קנאקים", כאבים באיזור הפנים, כאבי ראש, כאבי אוזניים, קשיי לעיסה וכאבי שיניים. לעיתים הכאב יכול גם להקרין לאיזור הצוואר. כל אלה משפיעים על פעילויות יומיומיות אלמנטריות כמו אכילה, דיבור ושינה, מה שגורם להפרעה מאסיבית באיכות החיים.

מומחי ה-TMJ שלנו, יבנו עבורך תכנית טיפול מותאמת המתמקדת בראש ובראשונה על הקלה בכאב. כמו כן, נעבוד על שיפור תפקוד הלסת ושיקום טווח התנועה.

תרגילי כוח ותנועה

גיוס מפרקים ורקמות

עיסוי מנואלי

דיקור יבש

בניית תוכנית תרגילים לתרגול יומיומי בין הטיפולים

לשכוח שזה אי פעם כאב

בעקבות טיפול ב-TMJ, המטופלים יכולים לצפות להפחתה בכאב ולשיפור בתפקוד הלסת. כתוצאה מכך, הנוחות ואיכות חיים משתפרים כמעט באופן מיידי. באמצעות תרגילים ייעודיים ושינויים באורח החיים, המטופלים ישפרו את טווח התנועה של הלסת וילמדו אסטרטגיות ניהול ארוכות טווח לשמירה על בריאות הלסת.